Indiana Jones helyett igyunk valamit

Jelentkezem ismét a poharamat fogva.

Eddig két pohárral ittunk. Az első Southern Comfort , citrom-limelé, feketeribizlilé , rum, eperszirup. Díszítésként egy zöld almából szeletet vágtam, majd a mérőpohárral lyukat ütöttem rajta és egy cseresznyét tettem középre. Friss, jóízű, kellemesen ütős lett.

A második fordulóban a majdnem szokásos zöld színű löttyöt hoztam létre. De most mentás és narancsos ízű lett. Y pohárban jól nézett ki, de valami díszítést is kellett kreálnom, ha Muncinál be akarok vágódni. Citromhéjból a csodaszerszámommal kis csíkokat reszeltem és beleszórtam. Jól mutatott.

Először fogok képet feltölteni, ha valakinek lesz véleménye a 70-es években divatos fülbevaló kinézetű díszítésről írjon bátran! (törölni is tudok 🙂 )

Igyatok az meglátszik rajtatok!!!

Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás